Technologie

Specjalistyczne urządzenia są ważną pomocą w nowoczesnej stomatologii

Nowoczesne unity stomatologiczne z podświetlanymi końcówkami i wydajnym chłodzeniem pola pracy, przystostowane do pracy w pozycji leżącej.

Aparat RTG PLANMECA z generatorem wysokiej częstotliwośći, który w połączeniu z systemem radiografii cyfrowej SIRONA Germany umożliwia błyskawiczną diagnostykę przy jednoczesnej redukcji do 90% promieniowania w porównaniu z klasycznym zdjęciem RTG.

Generator ozonu BIOZONIX umożliwia zniszczenie w ciągu kilkudziesięciu sekund bakterii, wirusów i grzybów, co jest nieocenioną pomocą przy leczeniu wielu typów stanów zapalnych w obrębie jamy ustnej i zębów.

Laser biostymulacyjny BTL topline - Za pomocą lasera biostymulacyjnego leczymy choroby błony śluzowej, znieczulamy, przyśpieszamy gojenie. Promień lasera działa przeciwzapalnie i przeciwobrzękowo. Dowiedziono, że dzięki niemu następuje wzrost produkcji przeciwciał, co pobudza system immunologiczny i sprzyja szybszemu procesowi gojenia ran po zabiegach ekstrakcji, przecinania wędzidełka, zmniejsza ryzyko wystąpienia infekcji i przyspiesza regenerację tkanek. Laser biostymulacyjny wspomaga i poprawia jakość leczenia w ropniach przyzębia, obrzękach, zapaleniach miazgi oraz przy chronicznych zapaleniach tkanki okołozębowej. Wszystkie te doskonałe cechy lasera biostymulacyjnego sprawiają, że wizyty u lekarza stomatologa są przyjemniejsze i bardziej komfortowe.

Endometr - urządzenie cyfrowe umożliwiające natychmiastowy i bezbłędny pomiar długości konałów w trakcie leczenia endodontycznego.

Mikrosilinik endodontyczny z mikroprocesorową kontrolą parametrów pracy - precyzyjne i bezpieczne opracowywanie kanałów korzeniowych.

Kamera wewnątrzustna - natychmiastowa wizualizacja efektów pracy na monitorze.  Daje możliwość dokładnego zdiagnozowania i wyjaśnienia przebiegu procesu leczenia. Na monitorze można zobaczyć własne zęby, ogniska próchnicy, kamień, osad nazębny, stany zapalne dziąseł.

Mikromotor Implantologiczny SURGIC XT zapewnia optymalny zasięg widoczności i precyzji przy zabiegach chirurgicznych jamy ustnej oraz implantologii. Perfekcyjna kontrola szybkości i siły obrotów zapewnia minimalną traumatyczność zabiegów - jest to szczególnie ważne przy zabiegu wszczepiania implantów, ale także przy innych zabiegach chirurgicznych w jamie ustnej.

Sterylizacja. Wszystkie narzędzia pakowane są w szczelnie zgrzewane pakiety i sterylizowane w nowoczesnym autoklawie firmy MOCOM.

Pn. 8:00 - 19:00
Wt. 12:00 - 19:00